söndag 1 november 2015

R E D O


... Ja, i alla fall så pass redo som man kan bli! ♥
 

November är här. Väskan är packad. Och vi är redo i fall att/om du vill titta ut! Du så välkommen lilla Mandy-Lill. Jag vägrar räkna med att "man kommer att gå över tiden" som många råder en att göra. Jag vill känna mig redo och beredd. Hellre att jag är så redo som man kan bli och att jag får vänta ut lillan än att hon gör sig redo och jag blir överraskad och tagen på sängen. Förstår ju att det kan bli låånga dagar när man bara går och väntar men lite längtan har väl ingen dött av, hehe.

 



Klänning och väst i matchande toner. Passar som handen i "ja, ni vet vad" i barnrummet. Och de små trägalgarna är bara så söta. Och för er som undrar, dessa hittade jag här. (Länkade lite galet förra gången jag skrev om galgarna, så vi gör ett nytt försök nu).


{ Badlakan från Elodie Details ♥ }



Vad har ni för er denna söndagseftermiddag?
 
Min handyman håller på att fixa lite här hemma. Idag snyggas det till lite kring vindsluckan. Det finns alltid lite småsaker att trixa med när man bor i hus - så är det ju. Själv ska jag ta tag i lite tvätt och disk, sånt där som också hör till. Sen funderar vi på om vi ska dra av en bio ikväll. Vore ju sköj att se nya Bondfilmen. Någon som hunnit se den ännu?
 
 
KRAM

2 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Här har du en till som längtar och är redo att bli mormor🙏❤️

Ljuvligt fint gumman!
Puss

Lena - gott för själen sa...

Så fint ni pysslar och välkomnar den nya familjemedlemmen! Förstår att längtan är stor nu.

Vi hade tänkt gå på Bond-filmen ikväll, men elektrikern som vi väntat på i några månader dök plötsligt upp här på eftermiddagen! Då släpper man ju liksom allt annat!

Kram Lena