torsdag 22 oktober 2015

The Kitchen


{ Köket med den stoora ön. Vi är supernöjda, bästa hängplatsen och grym arbetsyta, precis som det ska vara i ett kök. För tillfället fungerar sittdelen som P´s arbetsplats. Att dra in el till ön var ett gulddrag! Man skymtar datorn och lite papper. Jag besparade P att vara med på bild när han satt där så fokuserad på sitt arbete. Men så här i efterhand ångar jag mig lite, tror han hade gillat att få vara med här på bloggen. Han lät nästan lite missnöjd när jag sa att han inte kom med, hihi. Så det får bli nästa gång ;) - definitivt! }




Hello,
 
Idag är det ingen vanlig dag. Idag har jag sällskap av min darling här hemma. Vi ska strax iväg och lära oss hur man blir bra föräldrar {Hihi} - Föräldrautbildning via barnmorskemottagningen you know - så det lär bli spännande. Något matnyttig ska vi väl kunna ta med oss hem i alla fall.
 
Bjuder på lite kitchen-pics... 



Då vi valt att inte ha några överskåp kändes en modernare vitrinvägg som en grym lösning för finglasen bland annat. Och så lite belysning på det. Det blev en härlig liten installation. Och jag bara älskar att få upp saker och ting på väggen, blir så lättstädat och smidigt. Skåpen är grunda och tillhör inte köket egentligen utan är Bestå från IKEA. Men nu när vi körde släta, enkla luckor matchade det snyggt ihop i alla fall.


 
Ha en fortsatt fin torsdag.
 
KRAM


3 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Superfräscht kök!!!
hoppas det gick bra på föräldrautbildningen :)
Ha en fin kväll!
Kram Anna

Anonym sa...

Trodde det var bilder från villa tretton..? VÄLDIGT likt, men fint....

Josefine sa...

Åh vilket fint kök!! :)