måndag 19 oktober 2015

Testa lite Newbie ♥

 
{ Babykläder - Newbie från KappAhl }
 
 
Äntligen lite Newbie här också. Förstår inte riktigt hur jag inte har kunnat hitta några favoriter från en tokpopulära kollektionen? Alla härliga bloggar och instagramkonton med måttisar är fullkomligt överöst med Newbie-kläder. Och det ser hur fint och ljuvt ut som helst. Det kombineras på många olika sätt och allt i dova, fina pasteller. Men sen när jag har stått där på plats och tittat då hittar jag liksom ingenting som känns så där top notch. Och i den värld vi lever i nu, när det finns huuuur mycket fint som helst till våra små, behöver man liksom inte köpa något halvdant. Man kan fylla garderoben bara med guldkorn och då har det liksom inte blivit något köp - förens nu. Nu kände jag att det minsann fick bli en outfit. Så nu återstår det att se om det blir en hiss eller diss. Sött var det i alla fall.
 
 
Hoppas att ni har överseende med att det blir mycket bebisprat här på bloggen nu. Men det är liksom det som upptar i princip all min tid nu, så det är svårundkomligt. Hihi.
 
Ha en jättefin start på nya veckan. Hoppas att det blir en spännande sådan. För vår del börjar föräldrakursen denna vecka, det ska bli mycket spännande. Vi håller tummarna för att den ska bli givande. Någonting nyttigt ska man väl lära sig i alla fall♥.
 
KRAM


Inga kommentarer: