onsdag 14 oktober 2015

Min helg och ett svar




Hej.
 
Nu var det ett tag sedan. Jag blev överraskad med världens finaste Baby Shower i lördags och har varit helt i extas sedan dess. Det tog flera dagar innan jag landade och förstod vad som faktiskt hade hänt. Och jag har varit så himla känslig de senaste dagarna (gravidhormoner you know), måste ha varit den här Baby Showern som utlöste det hela. Vem blir liksom inte fylld av värme i kroppen när nära och kära har lagt ner så mycket kärlek för att ordna en urfin och minnesvärd dag? ♥
 
Blev överöst av fina saker till Mandy-Lill så nu har det blivit massor av piff och fix i barnrummet för att ställa iordning allt. Och nu känns det plötsligt som ett riktigt barnrum. Ni vet, snuttisar, gosedjur, böcker, kuddar och ännu mera kläder. Mera ombonat är ordet. Bilder kommer.
 
♥♥♥
 

Och för den som inte har fått nog av Baby Showerbilder på insta finns det ett megafint inlägg inne hos Villa Tretton, klicka här.
 


{ Ljusstake Svenskt Tenn, ljuslyktor Iittala }
 
 
Kom på att jag heller inte hunnit svara på frågan om våra matsalsstolar. De kommer härifrån, modell Shell. Är lite osäker på om den exakta modellen finns kvar, var ett tag sedan dessa klickades hem. Men det finns ju liknande att få tag på på diverse olika nätbutiker.
 
Nej nu ska jag kika på bönderna på fyran. See you soon!
KRAM


1 kommentar:

Lena - gott för själen sa...

Så mysigt att bli uppvaktad och ompysslad så där! Ja, jisses vad hormonerna kan ställa till det!

Kram Lena