tisdag 6 oktober 2015

M A T R U M



 
Välkomna in i vårt matrum.
 
Det bara kliar i fingrarna, vill ju så gärna visa er kök och matrum som sakta men säkert har vuxit fram. Men så slog det mig att jag ju åtminstone kunde bjuda på en liten sneakpeak på matrumsdelen i väntan på att tvättstugedörr och socklar är på plats. Det ser ju inte så roligt ut när det är småsaker som fattas. Så håll tillgodo med detta - mer kommer inom kort!





{ Bestlitelampan ovan matbordet blev precis som vi hade tänkt oss. Det krävdes en XL för att fylla ut det stora rummet. På bilden ovan kan man även skymta ett av våra nya stående element. Så grymt bra lösning när vi valde att bygga igen det stora glaspartiet med fönster och istället satsa på helglasade dubbeldörrar }
 
 
Sen vill jag bara passa på att hylla gravidmassagen som jag var på idag. Majgadd, huuur härligt som helst. Känner mig alldeles jätteavslappnad i hela kroppen. Och det var helt fantastiskt att kunna ligga på magen. Madrassen som man låg på var anpassad för stora magar och när man låg där kändes det som att man inte hade någon mage längre, den liksom försvann och det var en superhäftig känsla. Man kunde slappna av till tusen. Att terapeuten sedan var supergullig gjorde ju det hela bara ännu trevligare. Så för er i närområdet kan jag verkligen rekommendera - Hjärta & Smärta. Får tacka min kära sambo för att jag fick ta del av denna upplevelse, det var helt ljuvligt!
 
Nu ska jag förbereda lite mat till P kommer hem från jobbet. Blir stroganoff och ris - önskemål från sambon - så nu kör vi.
 
KRAM


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej ! Så fint det ser ut att bli i huset ! Spännande ! Vart kommer dina stolar från ? Har behov att förnya behov av tips!Ha en bra dag //Sara