måndag 28 september 2015

Höstpjucksen


{ Filt Newbie, KappAhl och höstskor, Johnny Bulls }


 
Hög tid att inviga nya höstskorna.
 
Nu börjar det bli liite urrigare om dagarna. Eller ja, vi har ju superfina höstdagar med sol som visserligen värmer än men som alltid blir jag ju så ivrig när det gäller att börja grotta i höstgarderoben. Det är ju något visst med övergång till ny årstid. Nu är man så där superpepp på att gosa in sig i varma sjalar, på med lite grövre skor och någon härlig jacka/kappa i lite murrigare färg.


 
{ Mandy-Lill fick en liten ultraljuds-present av mormor - gosigaste filten i ljuva toner. Den kommer hon gilla det är en sak som är säker! Vem gör inte det liksom?! }



 
Nu ska jag planera lite vad vi ska äta för mat ikväll. Lutar åt en liten stroganoff - gött och enkelt. Sedan blir det en vila på min standardplats nu för tiden - el divano !  Jäkla illamående och magont som liksom inte ger sig. Men nu börjar det närma sig slutet och mitt fokus är hela tiden på att jag snart kommer att få träffa vår lilla krabat, då blir allt så mycket lättare. (Imorgon går vi in i en ny graviditetsvecka igen.. untz, untz!)
 
Ta hand om er.
 
KRAM