onsdag 20 maj 2015

LÄNGTAN

 
{ Kubus, doftljus och Daggen - en najsig trio på soffbordet. Picsen är från lägenheten på TG }
 
 
Känner längtan efter att ha det lite mer så här hemma. Ombyggnation och renovering har sin charm. Ja, det är ju liksom en förutsättning för lite större förändringar inredningsmässigt. Men nu kliar det värre än vanligt i mina inredningsfingrar. Tankarna snurrar och självklart har man börjat planera för vad man ska ha här och vad man ska ha där. Lite tavlor är på inramning, så några nyheter till huset blir det minsann.
 
 
 
 
Ikväll är det dags för event av favvobutiken. Vi är ett härligt gäng som blir bjudna på premiär av en ny komedifilm som ska släppas inom kort. Trevligt, trevligt. Mer om det senare.
 
 
Vad tyckte ni om Eurovisionen igår då? Någon favvolåt ännu? Själv känner jag mig mer laddad för morgondagen och allas vår Måns. Vem kan slå honom och hans nummer liksom?
 
Må så gott.
KRAM


1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Oj, oj, oj som jag känner igen det där... Längtan efter att ha ordning och piffa när man lever i ett kaos.
Men håll ut, det kommer!!!
Vi har gått igenom hela källaren och nedervåningn nu och har sovrummen kvar. Men just nu bygger vi ut vår entré för att få en större hall. Maken räkanr på virke och plåttak medans jag drömmer om vilka lampor och möbler vi ska ha där,-))
Ha ha ha, tur man är olika o kompletterar varandra;-)
Hu, det där med illamående är inge kul! Hoppas det ger med sig snart! Jag var sån som kaskadkräktes med Tyra, men tack o lov gick det över. Men sen tog hon vid när hon föddes;-))
Hejjar med på Måns :))
Kraaam Anna