måndag 27 januari 2014

Pärlisar en måndag


Pärlisar, blir det mer vårigt?




Hej nya vecka.
 
Nu märkts det att vi går mot ljusare tider. Det är inte allt som mörkt och kallt som det var för några veckor sedan - det finns hopp om en fin vår. Det gillas. Och för att göra sig själv lite redo för våren - jag menar om det skulle bestämma sig för att komma lite extra tidigt - så har jag redan införskaffat mig "jackan". Lagom lång, lagom tjock och lagom ljus, precis som den ska vara. Ska visa er, jag lovar!
 





 
Hoppas ni alla får en fin snart på veckan. Ses snart igen!
 
KRAM

1 kommentar:

A House With A View sa...

Jättefina bilder! Vårigt och vackert med pärlisar och fin lampa! Du har det verkligen fint hemma. Och jag såg längre ner bland inläggen att du köpt den übersnygga daggvasen också, gah... vill ha!!

Kul med ny jacka, hoppas få se den på söta bloggerskan sedan :)

Många måndagkramizar från aka