fredag 31 januari 2014

Outfit och tävling på g


{ Linne Repeat från Garderåb, byxor Ellos, skor Åhlens, hårband Love Forever från Garderåb }

 
 
 
Hej i fredagsruschen.
 
Här om dagen var jag och besökte "Garderåben" här i stan. De har så mycket fint från många olika märken. Själv gick jag hem ett hårband och en silkestop rikare. Och jag har lärt mig - här kommer bildbevis!






 
Brallsen från Ellos, ett par riktiga höjdare. Tighta, höga i midjan och riktigt stretchiga - topp om ni frågar mig. Såå skönt att kunna dra upp byxorna rejält (inte Sally-stil, med brallsen under armhålan, utan lagom höga. Ja, ni hajar).




Hårbandet blir perfekt till något av alla bröllop som jag ska på i sommar. Håller håret på plats när jag som ett yrväder ska springa runt och knäppa kort en hel dag.
 
 
 
Nu gäller det att sätta fart. Ikväll blir det bloggträff med maffian.
 
Ha en finfin fredagskväll.
 
KRAM
 
 
 
 
Ps. Och juste, håll utkik. Inom kort kommer en tävling i samarbete med just Garderåb. Blir kanske på mamis blogg, men jag återkommer med info. 

6 kommentarer:

Linda sa...

Supersnygg outfit på en urläcker tjej.

Nu ses vi snart och det ska bli sååå kul!

Kram Linda

baraetthem sa...

Så snygg du är! Och superfina kläder du shoppat:)
Ha en kul kväll med de andra fina tjejerna:)

kram fredrika

Lena - gott för själen sa...

Och brallorna var ju så galet snygga live också!

Kram Lena

Sofi sa...

Hej!

Så snygga kläder på en mycket fin tjej!
Förstår att du är nöjd med brallorna, så fina!

Hoppas att du hade en trevlig kväll med tjejerna!

Kram Sofi

Ekenäsliv sa...

WOW, snygg du är kalaspinglan!
Ha en fin kväll!
ska du kolla på Mello?
Kram Anna

Välkommen Hem! sa...

Vilken tjusing! Det där hårbandet är som gjort för dig!
Och du, hela snygga Bloggmaffian kommer väl på Den stora Bloggdagen den 3-a maj? Hoppas det!
KRAM
Judita