torsdag 7 november 2013

Middag hos Mandy

 
 
 
Gokväll.
 
En liten kvällsuppdatering. Ikväll har det varit en liten middagsbjudning hos Mandy. Min vän F kom över på en bit mat. Mysigt med middagssällskap mitt i veckan. Vi kom fram till att detta är vardagslyx på hög nivå och man gör det alldeles för sällan.
 
Mer vardagslyx åt folket helt enkelt.
 
 

Så, så här ser bordet ut uppdukat ;) Som jag skrev på instagram hör det ju inte till vanligheterna att jag bullar upp maten i fina uppläggningsfat och dekorerar med färska kryddor. När det bara är en själv som ska äta finns det ju ingen anledning att vara överambitiös. Så det var så roligt att äntligen få mysa till det på riktigt och få använda mina hyllvärmare ;) Och detta moment behövdes ju såklart förevigas. Klick klick.
 

{ Pestopasta med två sorters skinkor, basilika och plommontomater - Busenkelt }


{ Finaste kannan får Artilleriet }

 
 
Hoppas att ni har haft en fin torsdag. Må så gott.
 
KRAM

3 kommentarer:

Linda sa...

Vad fint du dukade och vilket snyggt bord.

Det ska bli så kul att träffas ikväll.
Kram Linda

Gabriella sa...

Det ser härligt ut på dina bilder! Och gott:) Dessa guldstunder i vardagen om man får till att bjuda en vän på middag, underbart.
Kram

ullie sa...

hur har du gjort pastan är ju dålig på sånt där men har du i någon pesto grej eller hur gör man ? kram ja igen