tisdag 17 september 2013

Äntligen en TD och lite kvällsmys


{ Tom Dixon- lykta }

 
 
Gokväll.
 
Nyss hemkommen från momskurs - hej och hå, säger jag. Nog för att det är kul att lära sig lite nya saker men har man jobbat en hel dag och är lite flamsigt lagt i grunden blir det inte tipp topp att sätta sig på en strikt föreläsning. Jag tror ni hajar. Summan av kardemumman blev att det är nog dags att ringa en revisor istället.
 
TD-lyktan kom på posten idag. Har velat haft en sådan såå länge så det var dags nu. Den var ännu snyggare i verkligen men det visste ni säkert redan.



 
Det är nog bättre att jag ägnar mig åt det som jag tycker är kul. Som att t.ex. kika på nya möbler, hihi. Om jag nu ska bloppa bort lite stuff på bloppisen behöver de tomhål som uppstår ersättas med något nytt. Eller hur ni? Det är ju logik! Och jag diggar det här sideboardet från MIO. Vad tycks? Enkelt, snyggt och praktiskt om ni frågar mig.
 
Får klura vidare lite. Men nu tänkte jag krypa upp i soffan och ta kväll. Tisdagar är en riktig tv-dag om ni frågar mig som gillar lite chill-program. Inga psykologrysare här heller. Nej, först ut är ju Idol som är tätt följt av Hollywoodfruarna och F&F i Breaking News. En tokbra blandning helt enkelt.
 
 
Nu kan kvällen börja.
 
 
Ta hand om er.
Kram Amanda

Inga kommentarer: