lördag 17 augusti 2013

SATURDAY ♥




Goddagens alla goa
 

Helg och långfrukost det är härligt det.


 

{ Skål Tiger, glas Åhléns, pläd Chhatwal Jonsson }

 
{ Kruka Tine K, lyktor Lisbeth Dahl från Tullhuset }

 
Jo, självklart kan jag utveckla mina tankar lite angående företagandet även om jag själv inte vet till 100 % hur det kommer bli eller så. Hehe. Det är just härligt. Man kör fast man inte riktigt vet hur det ska bli. Woop woop. Men mami och jag har ju påbörjat litet samarbete med en tidning här i området och vi gillar ju generellt att hålla på att greja och pyssla så då känns det som att det är dags att starta någonting på riktigt även om det bara är på hobbynivå. Jag har även haft lite funderingar på om jag ska gå en utbildning till fransstylist - tycker att det vore skoj - speciellt eftersom jag är heeeelt såld på snygga fransar och trivs som fisken i vattnet med mina. Så där har ni lite tankegången just nu, men jag återkommer med lite uppdatering allt efter som saker och ting faller på plats.
 
 
Nu ser vi till att ha en fin lördag.
Kram Amanda

Inga kommentarer: