torsdag 8 augusti 2013

LOVE SPELL


{ Love Spell body splush - Victorias Secret }




OMG!
 


Fram till idag har jag varit lyckligt ovetande om vad jag har saknat i doftväg. Att Victorias Secret har massor av härliga grejs, ja, det ju inte ens undgått mig. Men att det skulle dofta så här ja det var en uppenbarelse. Fick mumsiga Love Spell Body Wash/Splush (eller vad det nu heter) av min finfina vän. Lycka. Så numera kommer Mandy gå runt och dofta lite Cherry Blosson & Peach - Lovely! Och bara för detta vill man ju mer än gärna ha typ allt annat i samma serie. Kanske dags att boka en resa snart så att man får anledning att komma in innanför incheckningen på Arlanda. Hihi.





 
Yesbox. Där har vi massa annat gott i serien Love Spell. Mums. Är det någon som har testat någon annan serie från VS som ni rekommenderar? För vem vet, man kanske bli lika kär i alla?!
 
 
Bjuder även idag på lite tråkinlägg om jag får säga det själv. Gillar ju att fota själv och fixa men ibland går det bara inte. Idag har vi fotat och grejat hela dagen och eftersom vi ska fortsäta på en liten turné redan imorgon är all utrustning nere i villan. Men jag har destomer att visa framöver, hihi, för vi ska ju se det från den positiva sidan, eller hur?
 
 
Må så gott.
Kram Amanda

3 kommentarer:

mig&mitthem sa...

Hej söta du!! Vill bara tipsa om att du kan beställa V.S på nätet bl.a. hos Lyko.se. Krams Maria

Lena - gott för själen sa...

Den har jag aldrig doftat på. Kul när man hittar nåt man gillar så mycket!

Kram Lena

Carina sa...

Jag beställer på nordicfeel toppenbra