söndag 21 juli 2013

Love från balkongen

 
 
 
 
Hej
 
Här kommer en liten sommarhälsning från skåneland. Efter en dag på stranden kan man behöver varva ner med en kall cola innan det är dags att bege sig ut ifrån för middag. Och dagens soft-plats blev på morbror balkong på en skånsk innergård. Vackert, vackert och det är ingen överdrift. Vem vet, kanske sitter "hon" där än likt Ferdinand och doftar på blommorna ;)
 
Bjuder här på en liten bildserie från en soltrött och vimsig Mandy.
 
 
 
 
 
 
 
 

Haha, fiint ska det vara. Lillfingret pekar ut precis som det ska på Nobellmiddag. Det fick i alla fall jag lära mig när jag gick i skolan. Men nu när jag tänker efter var det ju inte på lektionstid som detta "lärdes ut" så frågan är hur mycket sanning det ligger i det. #luradpunknu ;)
 
 

 
Hoppas allt är bra med er finingar. Imorgon satsar vi på en ny dag på stranden i tennisstaden Båstad, det är ju nämligen tjejfinal. Woop woop. Undra om jag får med mig någon till Peppes Bodega, det mååste man väl besöka om man är där, eller vad säger ni? Det är ungefär vad jag kan om Båstad, alltså.. sommarstad, tennis, Peppes och partaj. Så imorgon får vi se om Båstad levererade eller ej.
 
 
Må så gott.
Kram Amanda

Inga kommentarer: