lördag 15 juni 2013

Ännu ett till trädsamlingen




Hej på er.
 
 
Ja, här har ni beviset på att jag har haft fullt upp. Ibland går det bara i ett. Och det är såå synd när man inte ens har tid att kika in en kortis. Men så är det ibland och hoppas att det är bra med er i alla fall. Nå, vad har ni haft för er nu när sommaren verkligen har börjat på riktigt?


Idag bjuder jag på lite bilder på mitt andra trädisch. Ett ute och ett inne, jaa.. det där med måtta det är ju en definitionsfråga! ;)
 



{ Bilder kan göra en glad - så det får bli dagens budskap ♥ }



Nej nu ska busy-Mandy sätta fart igen. Ikväll vankas det ytterligare festligheter. Så på med Loreens nya - We Got The Power ! Hon är så grym den kvinnan. Skulle jag få tre önskningar här i världen så skulle hennes röst lätt vara den ena :)


Må så gott allesammans.
Ses snart igen.
Kram Amanda

3 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Så fint med de där träden. Ibland blir det full rulle helt enkelt. Det får vara så ibland.

Ha en fin kväll!

Kram Lena

Helenas enkla vardag sa...

Ibland när man gillar något som fina fikonträd, kan man gärna ha fler, jag har ett men flera olivträd.
Ha en mysig kväll.
Kram Helena

Gabriella sa...

Åh vilket härligt träd! Tänk så mycket lite grönt kan göra=) Jag undrar dock vad det är för ett underbart träd?
Kram