lördag 18 maj 2013

Svart och vitt ute


{ Sorry för urkass bildkvalitét - ni får ha lite överseende med det. När man väl har vant sig att samarbeta med den nya kameran glöms de gamla knepen på oldie-kameran liksom av, hehe. Bilden är hemifrån Villa Tretton. Vi har piffat och gjort lite mys på altanen }
 
 
 
Hej på er.
 
Nu är äntligen lördagen här igen. Och ikväll smäller det gott folk. ESC går av stapeln i Malmoö ;) Wiie. Heja alla duktiga bidrag och ett extra heja till vår Robin, YOU are great! Men först hockey. Tänk va mycket roligt vi har att se fram emot idag.
 
 La ju upp en liten bild på IG igår från mami och papis hem och jag fick känslan av att ni ville se lite mer. Så bjuder på ytterligare en liten glimt. (För mer bilder kan ni kika in till Villa Tretton.) Gillar balansen mellan de svarta och vita. Och särskilt kär är jag i de ursnygga brickborden från Affari. Kommer mer inspobilder när allt är riktigt klart.
 
Nej nu måste jag spana in hockeykillarna. Det har ju redan börjat..
 
 
Ha det bäst!
Kram Amanda
 


4 kommentarer:

Frederica sa...

Riktigt fint ;)
Ni har så bra smak båda två!
Ni kan ju byta inredning med varandra istället för klassikern att byta kläder ;))

Ha en härlig kväll :)
KRAM

Lena - gott för själen sa...

Kom på i slutet att det var match, så vi såg sista kvarten. Och det var ju inte dåligt! Så kul att de vann! Nu laddar vi som sagt för ESC.

Kram Lena

Sofi sa...

Hej fina!

Håller med om att din mamma och pappas hem kan man inte få nog av, så fint!

Så kul att Sverige tog sig till final!
Missade stora delar av matchen för vi var på dop men imorgon kommer jag sitta bänkad:)
Nu kollar jag på Eurovision och blir så impad av Petra, tycker hon är så bra!

Kram på dig

anettan sa...

Hockeyn hoppade jag över, jag valde solen i stället men ag hörde inifrån (av mannens skrik) att det gick bra. Ha det gott. Kram Anette