tisdag 9 april 2013

Vår på Zetas


 
Hej tisdagskväll.
 
Idag kommer en liten hälsning från Zetas i Stockholm. Och självklart kommer även detta inlägg etiketteras som ~ Mandy tipsar ~ för att strosa runt här var en fröjd för alla sinnen. 

 
Victorias egna inspobok fanns även att hitta bland alla fina växter, krukor, byttor och tillbehör.







Mami ~ Villa Tretton ~ står och passar mina "festmän" medan jag knäpper kort som aldrig förr.


Snygga mattor - Oh Yes. Vore en dröm att få ta med allesammans hem och slänga ut dem huller-om-buller på altangolvet. Hur som helst har jag i alla fall en vision om hur jag vill att altanen ska inredas. Tanken var från början att ha mitt stora matsalsbord med stolar men nu har jag hakat på lounge-trenden och känner att även jag vill ha soffliknande möbler för lite skönt "häng" på sommarkvällarna. Det blir nog bra tror jag.


Jag återkommer med lite mer kring hur jag tänker att altanen ska se ut. Jag menar våren är ju här så det är hög tid att piffa till där nu. Är det någon som har något bra tips på var man kan hitta snygga loungemöbler till ett okej pris? Helst vill jag ha vita! Men det verkar vara ganska svårt att hitta. Får leta vidare.

Ikväll är det The Following igen. Får verkligen inte missa, är ju så spännande. Är det någon mer än jag som är fast? ;)
 
Kram Amanda

3 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Javisst är det underbart att vara på Zetas så mycket fint som finns där. Kram Nilla

Sofi sa...

Wow så mycket härlig inspiration!
Förstår att du fick många bra idéer:)

Stor kram

Helenas enkla vardag sa...

Zetas har så mycket fint! Hur är det med benet? Hur länge måste du ha gips?
Vi kollar också The following, men jag tycker det är otäckt!
Kram helena