lördag 27 april 2013

Spring Shoes


{ Skor Ellos }



Hej.
 
Hur står det till med er denna fina, soliga och varma lördag?
 
Idag har jag inhandlat växter till mitt uterum. Tror det kommer bli hur mysigt som helst. Det fattas bara en soffa och ett snyggt parra. Och jag var såå nära att visa er några bilder men jag hade ju bestämt mig för att jag skulle vänta med att visa tills det är helt klart. Det är ju lite roligare då, så jag håller på spänningen ett tag till. Jag har faktiskt riktigt mycket att bjuda på här framöver. Så kul! Det blir ju lätt så när man inte har bott hemma på ett tag. Hemmet känns som nytt igen och man är riktigt sugen på att fixa och trixa.
 
Men i väntan på uterumsbilder får ni hålla tillgodo med mina nya shoes istället..




Ni som följer mig på Instagram har kanske uppmärksammat att jag är lite i säljartagen också. Jag har lite saker, både stort och smått, som jag vill bli av med. Ungefär (eller egentligen närmare bestämt) bord, tavlor, spegel, soffa, annat småpiff mm. Har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska annonsera ut det på bästa sätt. Mor min har ju haft en sån himla framgång när hon har kört sina bloppisar på bloggen. Man kanske skulle flörta lite med henne och höra om kan lägga ut även mina saker. Vi får la se.

Nu blir det lite grill-i-rill!
 
KRAM Amanda

2 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

De ser så sköna ut de där skorna. Har funderat på såna själv, men jag misstänker att de är rätt platta och då får jag ont i fötter och rygg.

Kram Lena

Anonym sa...

Åh, vad fina! Precis såna som jag ville ha, nu hat jag också skickat efter dem! :)
/ Ingela