tisdag 23 april 2013

Gulddetaljer




Hej era guldingar ;)
 
Bjuder på en liten glimt av mig själv i tavelramen. Vink vink. Hoppas allt är bra med er allesammans.


Temat på dagens inlägg är, som ni säkert redan har listat ut, guuuuld. Wiie. Mycket snyggt på både smycken/accessoarer och i inredning. Jag har börjat tagit in lite snygga gulddetaljer här och där i inredningen. Ger lite värme och glamour till hemmet, det tackar man ju inte nej till. Men självklart är det inte äkta guld, ni vet det är ju värt massor nu så det skulle ju kosta en förmögenhet att ha ramar, skålar, byttor och ljusstakar i äkta guld. Så därmed vill jag, när jag ändå är inne på just guld, passa på att tipsa er om att det är braiga tider rensa ur lite bland gammalt guld som bara ligger och dammar där hemma i något hörn. Tänk så mycket annat roligt du kan göra för pengarna istället?

Typ en rolig resa, unna sig lite vardagslyx eller nån finfin present till dig själv eller någon som du håller kär ♥.
 
Så om du går i "att-sälja-guld-tankar", tveka inte att kontakta Guld Adam för mer information, han har stenkoll på guldläget helt enkelt. Klicka här för att komma till hemsidan.





{ Ask från Tre Genreationer Inredning }
 
 
Denna vackra ask har jag kikat på många gånger när jag varit på TG. Så när det nu var 3 års kalas och fina erbjudanden slog jag till. Nu eller aldrig liksom. Och jag ångrar mig inte en sekund. Visst är det najs med massa härlig förvaring? (Usch va jag låter gammal, förvaring hit och förvaring dit, men det är ju sant ;)
 
KRAM Amanda


7 kommentarer:

villa carolina sa...

Absolut extra förvaring är bra =)Söt ask verkligen. Märke är??

Helenas enkla vardag sa...

Den var verkligen söt, måste jag kolla in!
Ha en bra dag!
Kram Helena

Johan sa...

Hej Amanda!

Kul att du gillar oss på GuldAdam och rekommenderar oss till dina vänner och läsare.

Skulle det vara OK om vi länkade ditt blogginlägg på vår Facebook-sida ? Då får du nog lite extra läsare!

Hör gärna av dig till mig om det är OK.

/

Johan Salzmann
Kommunikationschef GuldAdam Sverige
johan.salzmann@goldadam.com

Linda sa...

Åh, vilken fin ask!

Jag måste komma ihåg att ta med mitt presentkort hos Tre generationer när jag åker in till Uppsala på torsdag.

Kram Linda

anettan sa...

Allt är inte guld som glimmar...eller? Men fint är det. Kram Anette

Sofi sa...

Så snyggt!

Ja man får otroligt mycket för guld nu, har en släkting som lämnade in ett av sina armband och fick väldigt många tusenlappar för det;) lättförtjänta pengar kan man kalla det:)

Ha en fin kväll!

Kram Sofi

baraetthem sa...

Jättefint!! Och gjorde sig så bra där mot allt svart med lite fina smycken i!
Och visst får man mycket för sitt guld så det kan verkligen vara värt att kolla upp med de guldkunniga:)

Hoppas du har en skön kväll!
Kram kram