tisdag 7 augusti 2012

Mitt svarta kök - Voulaa !

Lykta från bästaste Tre Generationer Inredning.

Hej godingar!

Var roligt att ni är några tappra själar som kikar in trots att det inte är någon ordning på mig när det gäller att uppdatera här inne ;) Ni vet.. nu har man ju gått och blivit arbetare på riktigt, så det tar ju på krafterna, hihi.

Idag bjuder jag på en liten glimt in i mitt svarta kök. Det var så bra att det redan var svart här inne då var det för mig att bara "haka på" liksom. Jag hade nog aldrig själv vågat tagit steget att måla svart, feg som jag är, men det är riktigt tufft. Och jag behöver lite tufft i mitt liv känner jag ;)


Bricka inspirerad av "Plattan" i vår huvudstad.


Designkvistarna, som de numera kallas hihi, på köksbänken är en present från vänner. Det hör inte precis till vanligheterna att jag har en så stor och fin myntaplantering men åå så mysigt det är. Doftar gott gör det också! Förutom att göra goda drinkar med myntan så fick jag tips om att man kunde lägga ner en liten kvist i vattenkannan. Det skulle tydligen ge en härlig liten touch. Någon av er som har provat det?!


Må så gott!
KRAM Amanda

7 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Vilket snyggt kök!

Klart vi kikar in hit iallafall. Ibland har man helt enkelt inte tid att sitta vid datorn.

Ha en fin vecka! Kram Maria

Sofi sa...

Wow!

Vågat och snyggt!:)

Ja du, det är lite si och så med min blogg just nu med:) Så får det var ibland.
Mycket inspiration får jag i alla fall när jag kikar in till dig!

Kram Sofi

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Fin tjej som dig ska fint hem ha tycker jag <3

Kraaam mamma

Emma - Från min sida sett sa...

Åh så fint du har det Amanda! Visa fler bilder:) Jag ska också inhandla designkvistar idag till min nya kruka:) Får jag lägga till dig i min blogglista? Så ser jag när du uppdaterar & håller koll på din fina blogg:)

Kram Emma

A House With A View sa...

Gah, såååå snyggt kök!!! Och som vanligt när du är i farten - suuuuuuuuuuuuuperfina foton!!!

Kraaaaaaaaam aka

Emma - Från min sida sett sa...

Nu finns du med på blogglistan min, det blev något fel tidigare:)

Kram Emma

WohnLust sa...

Hi,
I ♥ your blog! It´s so beautiful here. And my english is bad, I now. Sorry!
And I love black & white also!
Love greeting,
Bianca, from germany