onsdag 11 juli 2012

Att börja om på nytt

 Bord, Tine K.

Oj va tiden går och oj va mycket som har hänt!

Jag ska inte tråka ut er med massa prat men kort och gott kan jag sammanfatta våren med att jag har sålt min lägenhet i Uppis, flyttat tillbaka hem och fått jobb till hösten medan jag ska göra klart sista terminen på min utbildning. Kul.


Trots att jag inte har haft så mycket tid att kika in här så finns ju inredningsintresset kvar! Hihi. Och det roliga med att flytta är att det är ett uppeligt tillfälle att förnya lite. Jag har sålt lite möbler och köpt lite nya och en liiite annorlunda touch har vuxit fram i mitt lilla hem. Det är lite tuffare om jag får säga det själv ;) Vill ni se?!

Hoppas allt är fint med er.
Kram Amanda

6 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Åhh va roligt gumman att du börjat blogga igen..:-)
JAAAA vi vill gääärna se mer från ditt fina hem!!!

Puss mamma

Coolaannna sa...

Roligt att se dig tillbaks!!

Så är det i livet...det går upp och ner, ibland har man mer tid ibland lite mindre!!

Kram Anna

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj att du är tillbaka!Vad mycket fint du visar.Ha det gött.Kramar Rita ♥

Lena sa...

Jaa vi vill se =)
Kul att du är tillbaka och bloggar!!

Kram Lena

Anonym sa...

Kul att du är tillbaka, är nyfiken på din nya stil...

Kram Birgitta

Lovisa sa...

Kul att äntligen se lägenheten!!!