tisdag 20 december 2011

Vad är det för en dag?!


Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är mammas födelsedag, hurra hurra hurraaa!"
(Födelsedagssången från Lotta på Bråkmakargatan, den känner ni säkert igen?!  Den är en klassiker här hemma.)

Här i soffan har jag legat och kurerat mig idag. Jag känner mig faktiskt lite piggare nu på kvällen (det är nästan så man inte vågar säga det hihi)... men tusen tack för alla goa krya- på- dig- ord. Ni är för rara.


Idag fyller min älskade mamma år.

Därav "ingen vanlig dag". Snart kommer gäster hit för att uppvakta henne.. det är hon värd söta lilla mamma.





Ha en fin kväll. Här blir det kalasande! :)
Kram Amanda

Ps. Imorgon ska jag besöka er andra och se vad ni har haft för er. Det är ju såå kul. Men idag har jag tyvärr fått prioriterat vilan... och det verkade ha gett resultat.. Tjoho.

5 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Puss min älskade fina, fina flicka <3

Lotta sa...

Grattis till din mamma! :) Mamma e bäst lr hur?! ;)

Hittade din blogg av en slump å jag gillar den. Underbart fint ni har!! Kommer följa dig framöver...
Har en fråga...Vad är det för ljust golv du har i vardagsrummet?? Är det laminat lr trägolv??
Passar på att önska er en GOD JUL oxå. :)

Emilia sa...

Grattis Susanne!:)
Saknade dig i skolan, men hoppas du känner dig bättre!
Puss!

Sofi sa...

Skönt att du känner dig piggare, det är ju inte kul att bli dålig till jul:(
Vilka fina bilder du bjuder på!
Kalas ordentligt nu!:)
Kram Sofi

Coolaannna sa...

Du får gratta din fina mamma!

Jättefina kort! Just nu längtar jag efter min dotter som kommer från Cypern i kväll och stannar hemma en vecka <3

Kram Anna