fredag 23 december 2011

Såhär dagen före julafton...


Dam da dam... It´s beginning to look a lot like X-mas!

Dan före dopparedan är här. Åå så mysigt. Jag strosar runt här hemma och bara njuter av att julen är kommen. De sista klapparna är precis inslagna.. vi kom nämligen på att vi skulle ha en liten paketlek imorgon så då blev det några fler småklappar att vira in i julpapper :)




Här ligger klapparna under granen och väntar på att bli öppnade.

Jo ni.. angående "rim" som jag så glatt berättade att jag skulle fila på visade sig vara svårare än jag hade hoppats. Oj oj så svårt. Så det får bli lite "Ära Vare Gud I Höjden, Denna Har Jag Gjort I Slöjden- style". Det vill säga väääldigt basic.. men det är tur att det är tanken som räknas. :)

Ha nu en riktigt mysig uppesittarkväll! Här hemma blir det bingolotto (det kan jag absolut INTE missa.. traditioner är till för att hållas ;) , skinksmörgås och massa julemys.


Stor Julekram från Amanda

4 kommentarer:

Sofi sa...

Vilka fina bilder (som vanligt):)
Här har vi också uppesittarkväll med massa julgodis och filmmys.
God Jul Amanda!
Kram Sofi

LOTTAS HOME sa...

Här är det också uppesittarmys med Bingolotto, ler.
Hoppas att ni får en underbar jul.
GOD JUL kram från Lotta ♥♥♥

Livet på Vestergård sa...

Kikar in och önskar dig en riktigt God Jul!
Kram Kicki

Vilmas Hus sa...

Åh, vad fint ni har det och va måånga julklappar!! Har du varit snäll i år mån tro?;))

Ha en riktigt härlig julafton med nära och kära!

Kram Charlotte