måndag 28 november 2011

Tänd ett ljus..


Mammas fina ljusstakar från House Doctor. Jag är lite småkär i dem och önskar att jag hade likadana ;)

... Och låt det brinna. Låt aldrig hoppet försvinna, det är mörkt nu men det blir ljusare igen. Trallalaa. Till tonerna att triads tänd ett ljus bjuder jag på väldigt sparsmakade bilder där man kan ana lite av det nya köket. En fördel med att ha nyrenoverat är att man inte har hunnit stöka till det, hihi. Jag tycker egentligen inte att detta är så juligt, jag gillar när det är lite "uppbullat" och ombonat. Men julpiffningen har hamnat i skymundan för julmarknaden.. men detta ska mamma och jag råda bot på inom kort!


Jag har tur jag.. får vara med och julpynta både i min lilla lägenhet och hos mamma & pappa. Dubbel glädje ;)


 ♥


Nu väntar fruktsallad med kesella och pepparkakskross - mums!

Ha en fin kväll!
Kram Amanda

1 kommentar:

Linda sa...

Så jättefina bilder du visar!

Hoppas du haft en mysig första advents helg!

Kram Linda