tisdag 15 november 2011

Nu börjar julen hos HOUSE of MANDY ♥


Det slog mig just att jag måste sätta fart! Julpiffningen fixas ju inte av sig själv.. och tur är väl det för annars skulle man ju missa allt det roliga. Hihi. Ni får tycka att jag är huuuur knasig som helst, det är helt okej. Jag vet ju att det ofta är ett stort motstånd till julpynt och julpiff - speciellt om det är "för tidigt". Men i min familj har vi alltid haft jul i huset fredagen innan första advent, (Bääästa dagen på året!) Så om MandyPandy ska hinna med det måste hon småbörja lite nu. Helgen är uppbokad med annat och nästa vecka är det totalt pluggfokus som gäller inför tentan så det finns helt enkelt inte så mycket att välja på när det gäller att få ett julfint hem. För när första advent väl är här vill man ju bara mysa


Vintermusiken är på.. allt för att komma i rätt stämning ;)


Må så gott alla godingar!
Kram Amanda

5 kommentarer:

Liza sa...

Åh så mysigt!!
Äsch.. bara man själv trivs så! =)

Trevlig kväll!

Kram Liza

Anonym sa...

Så mysigt... det gör ju ingenting att börja lite...

Kram Birgitta

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Heeelt rätt gumman, den traditionen viker vi INTE på..;)
Ser hur mysigt ut som helst!

Ha en fin kväll
Puss Mamma

Jenny sa...

Hej Amanda!
Visst är det kul att julpynta! Själv försöker jag hålla mig till den första advent men börjar bli bra sugen på att plocka fram lådorna från vinden redan nu;)

Kraam Jenny

Fru Elin sa...

Så mysigt! Klart att du ska hålla på traditionerna!
Jag brukar också pynta före advent för då kan man mysa och må gott med gott samvete!
Lycka till med pluggandet!
Kram Elin