onsdag 30 november 2011

Några julklappar till mig själv


Lyktor & tunika från Tullhuset.

Jaa.. tänka sig! Jag slog till på några julklappar till mig själv. Ett par ljuslyktor och en tunika i plysch från ChillNorway.


Ni anar inte hur länge jag gått och suktat efter en sådan. Jag fullkomligt älskar tunikor och nu till vintern känns det supermys med en gosig i plysch. Och sen alla dessa detaljer - ååå man blir ju kär! (Hihi och faktum är att det är mer smådetaljer än de jag visar).




Nå.. denna lilla skapelse är ju inte direkt gratis om man säger så. Som student har jag verkligen inte ekonomi till att köpa en sådan var och varannandag. Men jag ville ändå unna mig denna som ett litet tack för allt arbete med julmarknaden och tentaplugget.

Och till er som är lite sugna på ChillNorways kläder i plysch kan jag tipsa om att de på Tullhuset har 30% på dem just nu. Som hittat, så det innebar att jag fick lyktorna på köpet :) Det känns alltid roligt att shoppa när man får lite rabatt, eller hur?!

Ha det fint!
Kram Amanda

1 kommentar:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Det gjorde du rätt i gumman, den är du värd..:)
Tack för en mysig shoppingtur ♥


Pusspuss