måndag 24 oktober 2011

Oj ojoj... ibland ska man ha tur!


Sockor med spetskant - present från mamma.

Jag har varit lite smått panikslagen här på eftermiddagen. Min handväska försvann... katastrof! Ja där i låg ju allt ni kan tänka er, plånbok med alla kort, nycklar och annat smått och gott. När allt var spärrat och klart får mamma en snilleblixt och kommer på var väskan kan vara. Mycket riktigt - tjoho. Jag känner mig såå lättad. Tänk vad man kan stressa upp sig ;) Så imorgon ska jag bege mig till banken och beställa ett nytt visakort, hihi (jag som fick ett nytt i förrgår! :P).


Väska - Vero Moda.

Idag bjuder jag på lite skuggbilder från huset som står under renovering.. men eftersom jag känner mig så glad & lättad efter allt så struntar jag i det ;) Hihi. Ha det så bra allesammans!

Kram Amanda

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur att det ordnade sig, man blir ganska stressad när det gäller sådana saker... Mysiga sockor...

Kram Birgitta

Emilias sa...

Jisses vilken panik man får, men vad skönt att det ordnade sig!
Kram Emilia

Fru Elin sa...

Känner nästan paniken komma krypandes! Det är ju verkligen fasan, för man har ju allt där!
Tur att allt löste sig i alla fall!
Ha en skön måndagkväll!
Kram Elin

A House With A View sa...

Wow vilka supersnygga sockor!!! Vad snällt att få dem i present!!! Ser helläckert ut till dina skor! Gillar väskan också!!! Men usch, inte kul att sakna väskan och allt som finns i den!! Känner till det där, man får ju lätt panik!!

Kraaaaaaaaaaaaam aka

Norr om Köpenhamn sa...

Urläckra sockar o skor, precis i min smak :o))
Viiiilken tur att du hittade väskan igen. Men visst hinner man få panik innan man hittar den...

Kram o ha en mysig tisdag!
Ulrika