torsdag 29 september 2011

KALAS!


Hanna Panna som också firades rejält igår.

Det var en trött Mandy som som pallrades sig upp och iväg till föreläsning imorse. Fast det var det värt! Att fotografera hade jag inte tid med. Hanna och jag hade fullt upp med att fylla på tilltugg och läsa upp frågorna i "HANNA & AMANDA QUIZET!" Hihi.

Jag har så fina vänner, söta är de också, titta själv! ;)




                        

              

                                                          








Här sitter Lovi och bläddrar i en mysig bakbok som jag fick igår. Så nu måste jag se till att baka något riktigt gott och bjuda tjejerna på. Det var smart tänkt av dom. Att köpa en bakbok för då blir man ju förmodligen bjuden själv sen på något smarrigt. Så måste dom ju ha tänkt. Hihi. Hur kan man annars tolka det?!

Kram Amanda

2 kommentarer:

Lovisa sa...

Ett fantastiskt kalas med två fantastiska värdinnor <3

Linnea sa...

Instämmer till fullo :-) myys var det <3